A J a c u z z i ® g y á r t ö r t é n e t e
A REPÜLŐGÉP-PROPELLEREKTŐL A HIDROMÁSSZÁZSKULTURA ÉLÉRE
|
Több mint 40 évvel ezelőtt a világ egy olyan ötlet születésének lehetett a tanúja,
amely hatékony megoldást hozott az ember számára a stressz és a fáradtság leküzdésére:
a Jacuzzi'1 hidromasszázsénak. Mára az emberek millióinak kellemes, lést biztosító speciális fürdő több mint 300 szabadalom után olyan minőséget és teljesítőképességet ért el, amellyel semmilyen más vállalat terméke
sem állja a versenyt. Nézzük meg, hogyan született meg a hidromasszázs, és kik voltak ennek az értékes gyógyító és erősítő technikának a megalkotói!
Az ezerkilencszázas évek elején az olaszországi Friuli tartományból, annak egyik kisvárosából, Valvasonéból, hét Jacuzzi testvér költözött át Kaliforniába. 1910-ben Berkeleyben alapítottak egy céget, amely először repülőgép-propellereket gyártott, később már teljes repülőgépeket. Azt a céget alapították meg, amely az első
többüléses repülőgépet hozta létre. Ugyanakkor a propellerekkel, ám ez alkalommal a hidraulikus szivattyúkhoz felhasználva, a Jacuzzi ® felrakta az i-re a pontot: elkészítette a Jet Pump-ot, az első szivattyút, amely felszívta a vizet a legmélyebb rétegekből is. A szivattyúkat magas fatornyokra helyezték, amelyek az Egyesült Államok sivatagi, illetve szárazság sújtotta területeinek szimbólumává váltak.
1925-re a Jacuzzi ® már világszínvonalú céggévált, olyan tapasztalattal, amely új, különleges technikai alkalmazásoknak adott életet. A vállalat történetében 1956 fordulópontot jelentett. A család egy tagja számára szükségessé vált a napi hidroterápiás kezelés. Az ő segítésére született meg a hidromasszázs-berendezések első prototípusa. Roy Jacuzzi, a vállalat elnöke, megérezte a piac potenciális erejét, főként a terápiás kezelések esetében, és észrevette az egészség és a jóllét felé forduló igények fokozatos növekedését. Megalkotta az első kádat, melynek belsejébe hidromasszázsberendezést és szivattyút építettek. E termék tulajdonságait mélyreható orvositudományos kutatással alapozta meg. Ehhez különleges design társul nemcsak szép vonalvezetéssel, hanem kényelemmel is.
Az első hidromasszázskád a Román Bath nevet kapta a klasszikus római kori fürdési kultúrára utalás jegyében. A mindennapi fürdési kultúra részeként abszolút privát és csodálatos élményhez juthatunk nap mint nap a saját fürdőszobánkban. Megtervezésénél tanulmányozták a fúvókák pontos elhelyezését a kádon belül, figyelembe véve a fürdő ember testének a fúvókáktól mért távolságát is. Nélkülözhetetlen feltétel volt a sugarak pontos dőlésszöge és az, hogyan hat a levegő/víz keverék egy bizonyos hőmérsékleten a vízbe merülő testre. Egyik szabadalom után jelentették be a másikat, és a Jacuzzi ® cég a '60-es években már mint társadalmi jelenség jelent meg azáltal, hogy képviselte az új amerikai generáció életstílusát. A hetvenes években jött a robbanás: a hidromasszázs gyakorlata egyre szélesebb körben terjedt el a fogyasztók között, képviselve azt az új igényt, hogy nagyobb figyelmet fordítsunk a testünknek, a pihenés szükségletének, annak a kívánságnak, hogy a fürdőszoba egy személyes szigetet alkosson a mindennapi stresszel szemben, így hozva létre az igazi és hatásos relaxációt.
A Jacuzzi ® lett a hidromasszázs legfőbb képviselője mindazok számára, akik hittek, hisznek a víz atavisztikus hatalmában. Hisznek az általuk beállított és ellenőrzött vízsugarak energikus erőiben, melyben önmaguk gyógyító eszközét és a test pszichikai-fizikai megújítását látják (mint ahogy azt régen is tették a termálfürdőkben, amelyek vize a föld szívéből fakad).
A Jacuzzi ® név egyre szélesebb körben kezdett egyet jelenteni a.lehető legmodernebb fejlődéssel való lépéstartással a jóllét és az elegancia területén egyaránt.
|
Kedves Jacuzzi-tulajdonosok, Tisztelt Vásárlóink!
A Jacuzzi® S.p.A. magyarországi direct-importőre vezetőjeként tisztelettel köszöntöm Önöket.
1991 óta úttörő szerepet töltünk be a hidromasszázs-kultúra magyarországi elterjesztésében. Jelszavunk és hitvallásunk: a Vevő mindenek előtt. E kijelentésünk őszinteségét immár több ezer elégedett hazai vásárlónkon túl talán az is alátámasztja, hogy cégünk is mint a Jacuzzi® amerikai anya- és európai leányvállalatához hasonlóan nem foglalkozik más termékek forgalmazásával, hanem hosszú távon a Jacuzzi® hidromasszázs minél szélesebb körű elterjesztése a fő célja.
Számunkra a Jacuzzi® a legfontosabb, azért dolgozunk, hogy vásárlóink mindig elégedettek legyenek, és hogy mind több ember mondhassa el magáról, hogy ő is boldog eredeti Jacuzzi® tulajdonos. Hisszük, hogy egy Jacuzzi® terméket birtokolni nemcsak egészséges szokás, nemcsak a testnek, hanem a szellemnek is kedvére való.
Jacuzzit birtokolni annyit tesz, mint birtokolni a minőséget, a márkát.
Az élet minden területén ismerünk márkákat, melyek méltán emelkednek ki a hasonló termékek sorából.
Ami a sportkocsik között a Porsche, az órák közt a Rolex,
a hidromasszázs területén úgy hívják: Jacuzzi®.
|